25 Eylül 2009 Cuma

Tivi viri






Merhaba,
Sonunda buraya gelmek nasip oldu.
Nasil mutlu mesudum anlatamam!
Anlatsam bile anlayamazsin.
O kadar yani.
Bi ara sandim ki "aaaaaaaa yeter " diyip
cöpün yollunu boyliyacagiz...
Yok öyle olmadi, olsaydi burada olmazdik dimi.
Mantik li düsünmek lazim.
Bizi yüz binlerce kez cekti evir cevir, evir cevir, evi cevir, evir cevir.
Bi an bayilicam sandim.
Bayilmadim!
Yoksa burda olmazdim.
Mantikli düsünmek lazim.
Sonunda dogru ayari yakaladi
veee bizi beni cekti.
Bizde kutulduk ters yüz dönmekten.
Aslinda mantikli bir kizdir diye düsünüyorduk ama
oda arada bir ters yüz oluyor iste
Övmek gibi olmasin.
Övmüs bulundum.
Hadi neyse oldu bi kere.
Simdi biz buz gibi balkonda tirtirr tir tirirr titreyerek
oturuyoruz.
Insafsiz kiz nolacak!
Tek iyi olan Y.Y. bak onu severiz,
gerci oda delicesine ordan oraya atiyor bizi ama neyse.
Mantikli düsünmek lazim.
Bi plan yapmakta lazim.
Bu evin kapisi nerede yahuuuu?
Insallah mart´a yok yok nisan´da görüsmek üzere.
Ben KURBAG.

Hiç yorum yok: