12 Eylül 2011 Pazartesi

Yeniden Sevmeli

Aylar akıp gidiyor...
Mevsimler göz açip kapayincaya kadar değışıyor.
Daha dün yaz`di.
Simdi ise son bahar.
Sonbahara dair seveceğim birşey ariyorum.
Biliyorum o kadar çok var ki ama üstü yaz`la kapli.
Bir türlü değiştiremiyorum örtüyü.
Katlayip kenara birakamiyorum, sanki yazi tekrar yaşamak ister gibi.
Aslinda sonbahar´da güzel cünkü oda O´nun tarafindan güzel yaratilmis.
Kiymetini bilmeli.Sonbahari sevmeli.
Sevilecek birşeyler bulmali.
Hic değilse rengini değiştiren yapraklari,
hafiften titreten rüzgari,
ışıldayan ama soğuk bakan güneşi,
sevmeli.
Sevmeli ki, mevsimin tadi çıksın, hayat bi anlam kazansın.
Inadina sevmeli, sevmek ve sevilmenin zor oldugu bu zamanda…







Nergis

Bir gün


... "Aysegül sarisin bir genc kadin,

Cem sakalli bir genc adam olmustu.

Birbirlerini süzdüler,

tanimadilar,

tanismadilar...

Bir zamanlar birlikte ciktiklari yol coktan

bir kavsaga varmisti.

Kayboldular"...


Öncesi ve sonrasi Iclal Aydin `nin "Bitmis Asklar emanetcisinde"

4 Eylül 2011 Pazar

Eylül´de

Eylül`lü severim.
Bediüzzamani severim.
Pembe´yi severim.
Yaz gecelerini severim.
Cocuklari severim.
Kelimelerle oynamayi´da severim sadece bu yazinin sonunu gelmeye bilir, o nedenle son söz bu söz...

"Insan Neyi istersen, onu elde eder.

Neyi düsünürse, onunla yasar."

Bediüzzaman