5 Ağustos 2009 Çarşamba

Giden Günlerim Oldu


Hala tadini unutmadim...
Hala kokusu/kokun burnumda...
Kulagimda ayni ses...
Dilimde ayni sözler...
Bazan icim aciyor. Bazen.
Nedensizce yada ben bir sebep yüklemiyorum...
Ne zor mus, ne zor mus...
Veda etmedim ya...

Bilmiyorum.
Biliyorumda, kabullenmiyourm.
Ben aslinda her seferinde veda ettim, her seferinde son kez gibi baktim...
Mevlana "Ani yasa" der ya. Dedigi gibi yaptim ani`in tadini cikararak veda ettim...
Yüregim acidigini fark etmedi...
...sonra.



Sonra...
Aglaya aglaya gittim ya...
Aslinda bu satiri yazarken gülüyorum halime, gözlerim dolu dolu ama akmiyor artik yaslar. Göz yaslarim bitti mi ne?
Veda etmedim diyorum ya...
hep veda ettik
hoscakal dedin...
hoscakal dedim...
Giden ben oldum!
Sonra bu sarkiyi dinledim, uzun uzun ama aglamadan...

3 yorum:

ayci dedi ki...

ana...a-a...yeni mi buuu :)
pek güzel :)

nergisce dedi ki...

pofff nerden buldun sen burayi yahu:)
caktirma kimseye!
gizli yerim.
ama görünüyor:D

ayci dedi ki...

tamam o zaman ;)