11 Ekim 2011 Salı

Hava ve su

Tüm güzel sözlerimi yuttum.

Nasilda mutlu cümleler kurmak isterdim.

Isterdim ki icimiz senlensin.

Icim kara, hemde kap kara.

Tam`da mevsiminde hüzünleniyoruz iste.

Hayatlar`inin her bir kirintisini paylasa bilen insanlara hayranim

ama ben hic bir zaman öyle bir insan olamadim.

Galiba olamayacagimda.

Mutlulugum sir, hüznüm sir ben ise her seyin ortasinda suspussum.

Dibe vurdugumda en cok bana soru soran insanlardan kaciyorum.

Insan acisini icinde yasadikca mi kuvvetlenir yoksa anlattikca mi, cözemedim inanin.

Bende bir insanim ve hatalarla doluyum, benimde bilmediklerim ve cikmaz yollarim var.

Istiyorum ki etrafimdaki insanlar icimdekilere dokunmadan havadan sudan konussunlar,

bana dokunmasinlar.

Kafam dagilsin,

yüregi´min rengi degissin.

Onlar anlatsin, ben dinleyim.

Güzel dinler, kötü anlatirim.

Icimdeki daktilo yazip yirtiyor, sonra yine yaziyor.

Yüregime su siralar en iyi yazmak ve okumak geliyor, ha bir de dinlemek.

Size karsi hep bi mahcubum, herseyi ustu kapali anlatip her seferinde yeni bir bilmecenin icine girdiginiz icin.


Gözlerinizden öperim... Nergis


5 yorum:

Unknown dedi ki...

bazen anlatmak insanı daha çok güçlü kılar bu en azından acını kabullenmiş olduğunu gösterir bence...mahcup olma isteriz ki bilelim tabiki ortak olalım paylaşalım o zaman belki o acı diye hissettiklerin o güzel yüreğine zarar vermez öyle değil mi ! ama zorla olmaz canım eğer istersen :) sevgiler...

nohut oda dedi ki...

bilmeceleri severim:)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

bırak yağmur yıkasın yüreğini, dua et yağan yağmurda, çünkü rahmet yağarken yapılan dualar kabul olurmuş, inşallah ferahlarsın, ve diren, direnmeyi de hiç unutma, yanındayım, sevgiler...

nergisce dedi ki...

Burcu, sagol öyle anlayislisinki, senin gibilerin uzagimda degil yani basimda olmasini isterdim...

nohut oda, o halde cözmeye devam ediyoruz:)

Mayanin cicileri, sözlerin öyle iyi geliyor ki yüregime sevgiler:)

nazo dedi ki...

Ben de kötü zamanlarımı direkt yazamiyorum. Lafı dolandırıyorum. Kendimi yoruyorum. Ona rağmen öyle güzel yorumlar oluyor ki.. İcim rahatlıyor, en azından kendi dünyama donene kadar..
Yine böyle bir anımda birisi demişti ki: Allah gonlumuzdekini hakkımızda hayırlı eylesin, hakkimizdakini de gönlümüze razı etsin..
Olsun istediklerim olmadığında böyle düşünüyorum hep..