26 Ekim 2009 Pazartesi

Pazar`dan Pazartesiýe Arada Kalan Domatesli Ekmek

Ahh ahh ne güzelsin sen.
Ama pazar bitti.
Hatta coktan pazartesi oldu.
Herkes diyet yeminini etti.
Banyo oldu.
Sinirli bir sekilde uyuyanlar oldu.
Kavga belki.
Gürültü.
Sonra sari-kirmizi uymunu bir kez daha sevdim!
(son cümleyi tekrar okuyun)
Uzun lafin kisasi, diyecegim sudur.
Sevgili pazartesi,
Ben senin kücük omuzlarina hic bir yük yüklemiyorum.
Zaten kücüsün hele i cuma ol hayirlisiyla.
Pardon, daha pazartesiden cumanin hayalini kurmak yok.
Suan gözlerim kapaniyor.
Elleri vicik vicik kremli, klavyede kremlenmis.
Melissa+isirgan cayim sogdu.
Bir gözüm kapali.
Simdi iyi geceler demek istiyorum.
Radyoda sevdigim sarki.
Yüksek sesle söylemek istiyorum.
Amma ev ahalisi derin uykuda.
Bu sarki nedne gündüzleri calinmaz ki.
Hüzün gündüzde iyi gider.
Iyi geceler.

Hürmetler.

Hiç yorum yok: