18 Ocak 2010 Pazartesi

Pazar gecesi notlari

Duvarda ne var ne yoksa indirdim, süssüz püssüz bir gece olsun istiyorum.
Renksiz uyuyayim.
Renga renk uyanayim hayirlisiyla...
Duvarlarim ne kadar bos´sa aklim bi o kadar dolu.
Tika basa.
Hatta agriyor bile.
Yüregimde.
Yüregim bir garip.
Camda babasinin isten gelirken getirecek cikolatayi bekleyen kücük cocuk gibi.
Babam geldi ama cikolata yoktu.
Gelmedi.
Yarinin düsüncegi mideme oturmus.
***
Cok konustum bu hafta...
Cok kirdim...
Cok sinirlendim gereksiz yere...
ALLAHIM bu iyi bir insan olayim, yalvaririm.
***
Insanin birseylere baglanmasi ne kadar garip.
Garipten öte cilginlik.
Cilginliktan farkli.
Sözcüklerim kifayetsiz kaliyor anlatmaya desem, anlarmisin?
Güzel birsey.
Her gece bitki cayi icmeden uyuyamamak gibi.
***
Dün gece radyoda bu sarki caldi.
Murat ne güzel söylemissin sen öyle.
Sevdim biliyormusun.
Sana cok yakistirdim.
Görmemisim duymamisim sensizlik nedir bilmemisim...
Zamanim olsa aglardim.
Aglamaya bile zamanim yok.
Vah bana.
***
ALLAHIM sinirlerimi al benden,
cici uslu söz dinleyen akilli bir kiz olayim, yalvaririm.

Hiç yorum yok: