4 Ağustos 2013 Pazar

Kitap okuma güzel görmeyi sağlar


"Olduğumuz gibi görünün diyorum. Fakat göründüğünüz gibi olun demiyorum. Olmamız gerektiği gibi olun, diyorum. 
Temiz olmayı seçenler halının altını da süpürürler. Temiz görünmek isteyenler, halının altına süpürürler. 
İkisi arasında, görünmek ile olmak arasında ki fark kadar fark vardır." Mustafa İslâmoğlu - Pasif İyiden Aktif İyiye
"Kitap okuma güzel görmeyi sağlar" diye bir temenni ile bana hediye edilen kitap da ilk not aldığım cümleleri sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Her zaman halının altını süpürenler olma dileği ile Merhaba.. Ben leylaninmecnunu. Sizlere bundan sonra kısa lafların uzun olanlarını paylaşacağım. Yorumlarınız ile fikir, bilgi, söz alışverişinde yardımcı olmanız dileğim ile hep birlikte ilimli günlere. 
M. İslâmoglu'ndan alıntı yaptığım söz hakkında düşüncelerinizi de okumak isterim.