24 Mayıs 2010 Pazartesi

Duygu bulutlari sever diye...


Sevgili Duygu,

Özledim seni.
Ve ben sana hala cok kiziyorum, sirf özledigim icin.
Pis kadin diyorum arkandan, kizma bana.

Gecen gün sevdigimiz cipsi gördüm markette uzun uzun baktim, evet cipse.
Beni deli zannediyor olabilir markettekiler.

Aldim.
Sonra sevdigimiz cikolatayida aldim.

Cipsi annemle, cikolatayi YY´le paylastim.
Annemle cips yemenin tadi cikmiyor, “tüm paketi yeme” diyor.
„Bese mi böyleyim“ diyorum.
YY cikolatayi kardes payi yapmiyor, kardes olmamiza ragmen.

Dün annenle karsilastim.
Ilk önce uzaktan izledim onu.
O artik yüregi hüzünlü bir kadin, yürüyüsünden belli.
Yanina gittim.
Icim titredi bana öyle sarildi ki sana sarilir gibiydi.
Oda seni özlemis.
Bende.
Funda´da.

En cok kim diye sorma.

Üzül diye söylemiyorum bunlari sadece biz seni özlüyoruz
Cünkü sen yanimizdayken bunlari söylemeye hic firsatimiz olmuyor.
“Aman kötü seyler konusmayalim” diyip gecistiriyoruz.

Gel artik.
Gelirken cips´de getir.

Sarildim hasretle…

Nergis

Hiç yorum yok: