13 Mayıs 2010 Perşembe

O dogustan yesil.

*Pencereden disarsini izle, her yer yemyesil.
*Domates artik missss gibi kokuyor, doyamiyorum.
*Kimseyi cok sahiblenme, eninde sonunda ayrilik olacaktir.
*Kitap oku. Senai Demirci oku. Canla baslaýi oku.
*Sakin ola dizi izleme, inek olma.
*Baska dilde ask filmini izle, ben hala izlemedim ama neyse.
*Cocuklari sev. Gözlerinin icine bak. Gülüyor o gözler.
*Eski bir tanidigi görünce güzel birseyler hatirla ona dair.
*Limonlu makarna yap, nefis.
*Sabahlari yesil cay ic, geceleri uyumadan önce melisa, kuzu gibi olursun evvel Allah.
*Fotograf cekmeyi dene yada eski fotograflara bak.
*Hayal kur. Baharda hayaller bi baska güzel oluyor.
*Agaclari sev, onlari Yaradani an.
*Karanfil cicekleri al, ne güzel kokuyorlar.
*Dondurma yemegi unutmayin zira ben korkarak yiyorum aman bogazlarim sismesin, peh.
*Sila dinle, kanar süsü. Sözlerine bi kulak ver, belki seversin.
*Bir yerlere git, ben? Ben kök saldim galiba(aman ha Allah korusun).
*Mektuplar yaz.
*...

Hiç yorum yok: