27 Ağustos 2010 Cuma

Yesilliklerle dolu bir mektup





Sevgili Siz,

uzun zamandir aklimda. Aklimdasiniz.
Size bir kac kelam yazmaliyim biliyorum, simdiye kadar belkide sadece size yazmadim.
Burayi actigimda sadece yazan ve okuyan bendim sonra bir iki dost geldi „aman susun kimse bilmesin“ dedim, simdi ise büyük bir masa´da oturan birbirimizin daha yüzünü görmeyen, nasil güldügünü bilmeyen ruhdaslariz.
Kendim icin yazarken ve yazilanlari paylasirken farkettim ki birlikte yaziyoruz, birlikte okudugumuz gibi.
Ayni yollardan yürürken, ayni pencerelerden disarsini izlerken farkli duygularda bulusuyoruz.
Bu öyle iyi geliyor ki.
Burada ögrendiklerimi, yasadiklarimi anlatacak dogru bir kelime bulamiyorum.
Sadece iyi ki´li cümleler geciyor aklimdan...
Bir cok söz var yazilmayi ve bir cok hayalde paylasilmayi bekleyen.
Simdi...
Rabbime bu fikir icin sükretmeliyim.
Sonrada sizlere burada oldugunuz icin tesekkür.

Iyi ki varsiniz
Sevgilerimle
Nergis

Hiç yorum yok: