4 Aralık 2009 Cuma

Gülen Yaprak


Kisa kisa anlatip gidecegim cünkü hastayim (galiba).
Portakalli limon, limonlu portakal icmekten yüzüm eksidi.
Insan eksirmis.
Suan radyoda öyle bir sarki caliyor ki, ee beni on ikiden vuruyor her zaman ki gibi.
Düet´te Yasar!
Bazn yazmak zor geliyor, özellikle bu ara.
Basim bir dünya!
Bu sefer ciddi ciddi bir DÜNYA.
Inan palavra degil.
Iste hayat, "MEVLAM ne eylerse güzel eyler" demek istiyorum.
Artik dinleyecek sarki bile bulamiyorum, Fundayi görevlendirdim bu ise "bana slow sarki bul" dedim.
Okumakta zor geliyor bazen, biri bana okusa masallar anlatsa siir gibi konussa.
Fena mi olur du?
Güzel olur du!
Hadi neyse bunuda gectim.
Camdan bakiyorumda, herkes uyumus.
Gerci saatte ucmus.
Simdi isiklari söndürecegim.
Ondan önce rastgele bir fotograf sececegim, düsünmeden bakmadan. Tik diye!
Bir sarkida eklemek isterdim ama ona gücüm yok.
Simdi radyoda sevdigim bekledigim sarki calsa bana birseyler anlatsa...
Tam bunu yaziyordum ki gülbenin sesi duyuldu.
Gülben Ergen, YALNIZLIK.

Hiç yorum yok: