8 Aralık 2009 Salı

Sorma bu ara halimi!

Simdi 5 tane fotograf sececem gözlerim kapali.
Sonra kader diyeceim...
Vazgectim fotografladan...
Bunlar zorgünler.
Kalbim agriyor.
Kalp yarasi yok.
Bildigmiz yara degil.
Hayirlisiyla bir gecse...
Insan böyle anlarda hayallerinide terk ediyor.
Hatta hayal kuramiyorsun, istemiyorsun.
Yüregim hayr desede beynim takir takir isliyor...
Yep yeni istekler sunuyor...
Yüregim isyanlarda...
Biliyorum hissediyorum.
Öyle güzel bir sarki buldum ki, sertab söylüyor...
Ben susuyorum, biraz biriktiriyorum.
Insan aglayamaz ya buda öyle bi durum, aglamayip ic ceker ve herkes sana bakar
cünkü yerli yersiz cekilir bu icler, olmadik bi anda.
Soruyorlar neyin var anlat dinlerim diye...
Gülüyorum!
Ben anlatmayim siz beni anlayin ben A diyeyim sen anla, beni cok konusturma.
Sen benim A dememle anlat ve hic susma ezanlar okusun gün dogsun ... sen hala anlat.
Öyle seyler söyle ki hem aglayim hem güleyim ve cokca düsüneyim...

Hiç yorum yok: