23 Aralık 2009 Çarşamba

Masal Kahramani Olsam


Kar yagdi bizim buralara, dindi özlemim.
Disarisini izlerken kendimi b i masada gibi hissettim.
Hangi masal olur du bilemiyorum?
Pamuk Prenses olmazdim, uyuyan güzel ise hic olamazdim. Beyaz atli prens gelip uykumdan uyandirmazdi beni, kiyamadigi icin degil gelmeyecegi icin.
Belki cindrella olurdum ama kabarik elbisem olmazdi masalin o bölümüne gecmezdim, dans etmezdim prensle, dans edemedigimden degil.
Ama ya olursa...

Merdivenleri hep cok severim. Merd isminide. Yanlis yazmadim, evet Merd adam demekmis biliyormuydun. En güzelide merdivenlerde oturup saatlerce sohbet etmek oluyor.Ne cok sirlar ne cok yalanlar, gercekler duydu o merdivenler. Ne gözyaslarina, hüzünlere, mutluluklara, ayriliklara sahid oldular... Biliyorum cok ani biraktim sizde. Bu senede ne cok oturduk merdivenlerde ya trende ya evin önünde...
Böyle bir iz birakmak istiyorum hayirlisiyla, ici sevgi dolu kar gibi beyaz...
Belkide ben pamuk prensesim, hi ne dersiniz?

Sizi ceke bildigime ne kadar sükredtim ne kadar güzelsiniz MasaAllah. Ne kadar güzel yaradilmissiniz , biliyormusnuz sizleri hayranlikla izliyorum ve her gördügümde seviniyorum.
Yakub yunusa dedim ki "kus olsaydi ne güzel olurdu."
Güldü, anladi bede dedi...



Son yedi gün
Bittiyor iste...

Hiç yorum yok: