14 Aralık 2009 Pazartesi

Herseyden biraz

Pazar´da bitti gitti. Cok cabuk belkide. Degisti pazarlar artik öyle bikkin degiller, rahatlar.
Herneyse.
Yakub yunus bunu sen yapmistin :) atmaya kiyamamistim ama herseyi saklamakta olmuyor ki ama fotografi var bak. Artik sende alistin fotograf cekme olayina "abla bunuda cekmelisin" diyorsun ya iste o an eriyip gidiyorum tereyag gibi.


Bugün aclikta bir birlerini isirmaya baslayan ördeklere kur ekmekleri verdik, nasil yediler anlatamam!
Nasil bir yer tasiyor yemek yemek hayatmizda, ne kadar önemli...
Sasiriyourm bazen.
Bu aksam güzel bir film izledim, hep kacmisimdir yalniz basina film izlemekten, daha sIk yapmalimis.
Aslinda film arkdasimi özledim desem daha dogru, ne güzeldi gecen sene izledigimiz filmler aramizda 25km olmasina ragmen 5 aydir görüsmüyoruz ya. Ne diye bilirim ki!
Julie&Julia


Domates senin tadin tuzun kalmadi!
Feslegen´de feslgen gibi kokmuyor.
Ama biliyormusun tarkanin sarkilari hic eksimiyor hala ayni tat´ta hatta daha´da güzel. Suan radyoda caliyor...Sabret diyor sabret.




Sari ayakkabilarim ve ben.
Ayrilmaz...
Vazgeemez olduk...
Sen ve ben gibi...
Ömrüm sürdügü sürece Insallah hep sari ayakkabigiyecegim Rabbim izin veririse.




Ne güzel dimi.
Aylardan temmuz olsa, bu evin önünde otursam radyoda sevdigim sarki calsa bana birseyler anlatsa, hafifi bir rüzgar esse, belki aglasam, sonra sükretsem, yildizlara baksam yakin bulsam onlari, 5dk kestrecegim diyip gözlerimi yumsam.
Sen gelsen elinde yesil cayla...

Hiç yorum yok: