29 Aralık 2009 Salı

Mesela 60lar

Eski!
Buara eski olan herseyi seviyorum...
Ajda Pekkani mesela!


Sonra gecen gün cekmecede tesadüfen karsilastgim, annemin siyah beyaz puantiyeli tokasi.
Nasil sevindim anlatamam.
Anlatsam anlarmisin ki?


Simdi 2009 veda ediyor ya, bitmeden güzel birseyler yapmali.
Kücük de olsa.

Mesela Ömer Hayyam dörtlüklerini okumali, ezberemeli, yazmali, birine söylemeli.

Ve biri bana bi masal anlatsin!
O ses Ezelin dayisinin sesi olsun, lütfen.

Ve yolum bi antikaciya yada bit pazarina düsse.
Hic gittiniz mi bit pazarina?
Ben cok gittim, ivir zivira bayilan biri olarak. Birseyler almasam bile gözleri bayram ediyor insanin.
"Neden almiyorsun?" dersen.
Yabanci birinin eskilik kokusundan tüylerim diken diken oluyr, garip dimi.
Biliyorum!

Dügme kutusundan bi dügme sec kendine ey okur ve o sen ol.



Buara bu üc rengi seviyorum.
Ruhum bu renktemi, ne yazik ki hayir.
Buarakar fenayim, huysuzum, sinirliyim,cekmez bir insanim o nenle ruhumun bu renklerde olmasi biraz zor hatta suan imkansiz gibi.

Gri´yim gri!




E daha ne söyleyim, gitmeden sunu dinleyin ve beni hatirlayin...

Hiç yorum yok: